‘The Green Tea’

Template blog yang saya sedang guna sekarang diberi nama ‘The Green Tea’ kerana warna asasnya adalah hijau. Template asalnya adalah ‘The Yellow Face’ yang telah di ‘redesigned’ oleh saya sendiri sesuai dengan kehendak dan mesej saya menerbitkan blog ini.

‘The Green Tea’ versus ‘The Blue Sky’

Baru-baru ni saya telah buat satu lagi design blog yang menggunakan template yang sama. Cuma warna asasnya biru.

Bezanya ada tiga. Pertamanya, warna asas design tersebut adalah biru-langit. Keduanya, graphic headernya adalah ‘animated gif’ dan beza ketiga adalah, saya telah tambah dua ‘navigation menu’ pada bahagian headernya. Kalau nak tahu lebih lanjut, lawat alamat blog ni: http://aditechnoblog.blogspot.com/

Tetapi malangnya, graphic headernya tak dapat support animated gif yang telah saya buat sebeb telalu berat. (Mungkin?)

BUTTON

Template ni tak ada button link. Malas nak letak button link, sebab saya tak sukakannya. Ada banyak cara nak tambah navigation menu link ni. Kena pandai cari di internet.

Leave a Reply

Bahasa jiwa bangsa. Komenlah dengan berhikmah! C=